Veelgestelde vragen
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats de gewenste artikelen via de webshop in je winkelwagen, klik op 'afrekenen' en doorloop de stappen op de afrekenpagina. Je kan een bestelling aleen plaatsen met een account. Voor vervolgbestellingen kun je datzelfde account gebruiken.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Het is niet mogelijk om een bestelling telefonisch te plaatsen. Bij vragen kun je contact opnemen met info@slaparis.nl
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestelling die voor 15.00 uur zijn geplaatst en betaald worden dezelfde dag nog verzonden. Uitgezonderd zijn feestdagen.
Kan ik de bestelling laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres?
Dat is mogelijk. Tijdens het check-out proces kan je een ander afleveradres opgeven. Ook leveren op een postNL pakketpunt is mogelijk.
Leveren jullie ook buiten Nederland?
Naast Nederland leveren wij ook naar België. Andere landen op aanvraag.
Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Nee, dit kan helaas niet. Je kan het wel laten leveren op een afhaalpunt van postNL.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt je bestelling voldoen met IDeal of vooruitbetaling per bankoverschrijving. Voor Belgie bieden we o.a. Bancontact, KBC/CBC, Belfius vooruitbetaling per bankoverschrijving
Kun je ook betalen met een cadeaubon zoals de VVV bon?
Nee helaas accepteren wij geen cadeaukaarten.
Is de make-up van SLA Paris Vegan?
SLA Paris ontwikkelt producten via het Clean Pro Beauty-concept: producten formuleren met een maximum aan natuurlijke ingrediënten en tegelijkertijd hun stevigheid, intensiteit en gebruiksgemak optimaliseren. Het doel is om producten aan te bieden die gezond zijn samengesteld en professionele kwaliteit garanderen.
Zijn de producten van SLA Paris niet getest op dieren?
Geen enkel product van SLA Paris is op dieren getest.